De uitwerking van een elektronisch cliëntendossier op maat van Intra-Extra gebeurde in de loop van 2009. In januari 2010 gaan we uiteindelijk elektronisch! De website wordt gekoppeld met het elektronisch dossier waardoor verwijzingen of aanmeldingen nu rechtstreeks en makkelijk via de contact-pagina kunnen gebeuren. De contactpagina kan eveneens gebruikt worden om op een snelle manier praktische of concrete vragen te stellen. Op die manier kan elke cliënt op laagdrempelige wijze informatie bekomen of een afspraak aanvragen.
Met het elektronisch dossier kunnen wij als team makkelijker en efficiënter met elkaar communiceren, maar ook met de verwijzers. Daarnaast is het voor ons als team een manier om beter te kunnen overleggen en professioneel te werken.
Om cliënten sneller te kunnen helpen, wordt vanaf januari 2010 ook gewerkt via een centrale wachtlijst voor het hele Intra-Extra Team. Uiteraard behoudt elke cliënt daarnaast de vrijheid om zelf een therapeut te kiezen en te wachten op een afspraak bij die ene specifieke therapeut.